HÀBITS I RUTINES
Els hàbits i les rutines són pautes fonamentals que tots els infants han de seguir per tenir una orientació i major autonomia. És així que des d'inici de curs formen part de l'horari dels més petits, en aquest cas dels nens i nenes de la classe de P-4.
Mirem quin dia és |
Passem llista |
Fem el pastoret: Mirem el temps que fa |
ELS RACONS
Els racons són una altra metodologia de treball que fem servir. Ajuda als infants a relacionar-se uns amb els altres, a aprendre un seguit de normes, a orientar-se i a organitzar-se, seguint un ordre; tenint un aprenentatge significatiu i funcional.
És una activitat que es fa a nivell intercicle, els nens i les nenes de P3, P4 i P5.
És una activitat que es fa a nivell intercicle, els nens i les nenes de P3, P4 i P5.
Saludem, mirem, preguntem, demanem, paguem i carreguem!
|
Fer servir les tarjetes amb el nom i els cognoms, treballar a través dels contes, jugar a fer paraules, fer servir la pissara màgica, passar llista cada dia, saber en quin dia de la setmana estem, compartir llibres i cantar l'abecedari són una mostra de les activitats i recursos que fem servir per avançar cada dia més en la lectoescriptura.
Què divertit és llegir i escriure!
Què divertit és llegir i escriure!
A cada fitxa posem el nostre nom i la data. |
LA MICA I EL RATOLÍ
La Mica és una nena que viu en una caravana perquè li agrada molt viatjar. Aquest any està a la nostra classe per fer companyia al Trompas (la nostra mascota) i en ha presentat el seu amic el Ratolí.
Aquesta nena tan simpàtica i divertida ens ensenyarà i ens explicarà un munt de coses molt interessants al llarg del curs!! Si poseu la primera cançó del disc que teniu a casa podreu escoltar la seva música!!
Mica, Mica, Mica la viatgera, Mica, Mica, Mica serà companya teva....La Mica i el Ratolí |
EL TALLER DE LÒGICA
La lògica, la memòria, el raonament, la reflexió... són un seguit de conceptes que treballem diàriament de forma indirecta i dins de molts contextos.
Tot i així fem el taller de lògica per acabar de reforçar i millorar tots aquest processos que ens ajuden i són necessàries per la nostra vida.
A través del joc aprenem a reflexionar, a qüestionar, relacionar, pensar i fer hipòtesis. Seguir un ordre i unes pautes d'actuació.
Exemple d'alguns dels jocs que es fan servir són els trencaclosques, el dòmino o el memori. Els blocs lògics ens ajuden a treballar forma, mida, gruixut i color. |
GRÀFICS
Guanya el núvol |
Portem uns quants mesos fent un gràfic del temps.
En el mes de novembre vam veure que van haver més dies de sol que no de sol i núvol, núvol, pluja o neu. De neu mai podem pintar cap casella, de moment!
En el mes de desembre han guanyat els dies de núvol. A veure que passa al gener....
Guanya el Sol |
Ha sigut l'únic més que ha nevat! |
Podeu accedir a les fotografies dels vostres fills/es fetes a l'assignatura d'anglès en el següent link: https://picasaweb.google.com/